De mest populära tjänsterna

Har din telefon en konstig bugg? Lämna gissningarna till oss.

Batteriet laddas inte - behöver jag byta batteri eller laddningsport eller är problemet någon annanstans? Skicka telefonen till oss för feldiagnostik.

I priset ingår porto tur och retur. Inga dolda kostnader.

  • Din data är säker

    På reparationsstationen är din telefons känsliga data som foton säkra. I vissa fall kan telefonen behöva torkas.

  • Ett års garanti

    Du kan inte oroa dig, eftersom vår tjänst har 12 månaders garanti.

    Batteribyte har 6 månaders garanti.

    Läs mer om garantin 
  • Auktoriserad servicepartner

    Officiell tjänst för Ulefone och Oukitel telefoner. Vi använder endast högkvalitativa originalreservdelar.

  • Gratis porto

    Servicepriser inkluderar porto tur och retur. Dessutom är leveransen snabb och kan ske på 1-3 dagar.

Vanliga frågor om telefonservice

Kan jag delbetala eller med faktura?

När du väljer betalningsmetod kan du välja Walley faktura/delbetalning eller OP-faktura som betalningsmetod.

Läs mer om betalningsmetoder här

Vilken typ av garanti har tjänsten?

Tjänsten har 12 månaders garanti. Garantin gäller underhåll och den servade delen. Garantin täcker därför inte andra delar av telefonen, till exempel om telefonens skärm har bytts ut och telefonens laddningsport går sönder efter några månader täcks det inte av servicegarantin. Batteribyte har 6 månaders garanti.

Hur lång tid tar tjänsten?

Beroende på servicekön tar postservice vanligtvis 1-3 dagar. Tar du med telefonen till platsen och det finns reservdelar på hyllan kan servicen ofta göras på några timmar.

Om det inte finns några reservdelar tillgängliga till telefonen kan tjänsten ta längre tid.

Kan jag beställa delar av dig och fixa det själv?

Du kan beställa reservdelar genom att kontakta vår kundtjänst. Reservdelspriserna är vanligtvis -20 % av underhållsprislistan.

Vilka märken servar du?

Vi servar telefoner tillverkade av Oukitel, Ulefone och Doogee

1 av 4