Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Näitä käyttöehtoja sovelletaan Korjausasema.fi -verkkokaupan (Myöhemmin Kauppa) ja asiakkaan välisessä kauppasuhteen hoitamisessa. Pidätämme oikeuden muuttaa käyttöehtoja ilman erillistä ilmoitusta. Tilauksessa sovelletaan tilaushetkellä vallitsevia sopimusehtoja ja lakia.

 

Huoltoehdot

- Laite voidaan joutua tyhjentämään. Varmuuskopioi laite ennen palautusta tietojen säilymisen varmistamiseksi. Jos laitetta ei saa päälle, tyhjennä se osoitteesta https://android.com/find
- Näytönlukituskoodit tulee ottaa pois käytöstä
- Poista laitteeseen aktivoitu Google-tili (Asetukset > Tilit > Google > Poista tili TAI poista Google-tili etänä osoitteessa https://myaccount.google.com/u/2/device-activity) sekä Sim- ja muistikortit
- Paketin ja lähetettävän tuotteen pakkaaminen ja riittävä suojaus on aina lähettäjän vastuulla.
- Mikäli puhelin on lähetetty ilman tarvittavia tietoja, huoltoaika voi venyä huomattavasti.
- Mikäli ostit vikadiagnoosin, vikadiagnoosimaksu hyvitetään lopullisen huollon hinnasta. Mikäli puhelimelle ei ole mahdollista suorittaa huoltoa, vikadiagnoosimaksun hintaa ei palauteta. 

 

Henkilötiedot ja tietojen oikeellisuus

Asiakas vastaa tilauksen yhteydessä antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Tilauksen yhteydessä asiakkaan on ilmoitettava vähintään etunimi, sukunimi, katuosoite, postitoimipaikka ja sähköpostiosoite. Jos asiakas on alle 18-vuotias, hänen tulee pyytää holhoojansa suostumus palvelun tai tuotteen. Kaupanteon yhteydessä saatavat asiakastiedot ovat ehdottoman luottamuksellisia. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä tietosuojaselosteesta.

Sivuston haltija ja rekisterin ylläpitäjä: HuoltoJanne Oy (Y-tunnus: 3461513-4)

Tilaaminen ja maksu

Asiakas voi tilata tuotteita verkkokaupasta. Kaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron (25.5%) ja kuljetuksen, ellei toisin mainittu. Kaupan maksutapahtumat käsitellään kolmannen osapuolen toimesta, eikä maksutietoja tallenneta verkkokaupan tietokantaan.

Pidätämme oikeuden perua tilauksen, mikäli tilaushetkellä vallinnut hinta on ollut virheellinen. Pidätämme oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja ilman erillistä ilmoitusta.

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta


 

Toimitus

Toimitusaika on erikseen ilmoitettu tilaushetkellä. Mikäli toimitus viivästyy tilaushetkellä ilmoitetusta, on asiakkaalla oikeus vaatia kaupan purkua.

Toimitusaika on laadittu kullakin hetkellä voimassaolevien tietojen vallitessa, eikä Kauppa vastaa vaikutuspiirinsä ulkopuolella olevien poikkeustilanteiden vaikutuksesta tuotteiden toimitukseen.

 

Tilauksen peruminen / tuotteen palautus / kaupan purku

Myytävillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, ellei toisin ole mainittu. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäispakkauksessa ja uutta vastaavassa kunnossa. Ennen palautusta ota yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Tilaus on mahdollista perua ennen tuotteen lähettämistä lähettämällä viestiä asiakaspalveluun osoitteeseen janne@korjausasema.fi

Palautusoikeus ei koske tarjoamiamme huoltopalveluja, joiden suorittaminen on aloitettu tai jotka ovat jo valmistuneet.

Jo toimitetun tuotteen palautus on mahdollista 14 päivän sisään toimituksen jälkeen. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessa yhdessä kaikkien toimitettavien tarvikkeiden kanssa ja tuotteen tulee olla myyntikuntoinen.

Mikäli palautuksesta puuttuu osia, tuote ei ole myyntikuntoinen tai palautusta ei tehdä alkuperäispakkauksessa, pidätämme oikeuden periä puutteellisesta palautuksesta korvauksen.

Emme vastaa tuotteista, jotka palautetaan ilman erillistä ilmoitusta tai tarpeellisia tietoja. 

Palautuksesta tulee aina sopia asiakaspalvelun kanssa, noutamatta jättäminen tai palautuksen lähettäminen ilman erillistä sopimista asiakaspalvelumme kanssa ei lasketa palautukseksi.

Tuotteen palauttamisesta koituvat kustannukset ovat lähettäjän vastuulla. 

 

Takuu ja virhevastuu

Takuutilanteissa, otathan aina yhteyttä asiakaspalveluumme, janne@korjausasema.fi

Tarjoamme huoltotoimenpiteille ja varaosille 12 kuukauden laatutakuun. Akkujen vaihdolla on 6kk takuu. Mikäli vika uusiutuu takuuaikana johtuen korjauksestamme, korjaamme puhelimen uudestaan veloituksetta. Mikäli vikaa ei voida korjata, hyvitämme alkuperäisen huollon hinnan. 

Laitetakuu määräytyy valmistajan määrittämän tuotetakuun mukaisesti. Tehdashuollettujen laitteiden tapauksessa takuu on aina ilmoitettu tuotteen kuvauksessa.

Tuotetta tulee aina käyttää valmistajan suositusten ja ohjeiden mukaisesti. Jos tuotteen vioittumisen tai rikkoutumisen aiheuttaa tapaturma, tuotteen vääränlainen käyttö tai muu asiakkaan tai hänen läheisensä toiminta, takuu raukeaa

Välilliset vahingot, kuten ohjelmien, virusten tai sähkökatkojen aiheuttamat vahingot, ukkosvauriot, fyysiset vammat, asennusvirheet tai fyysiset tuotteen rikkoutumiset eivät ole takuun perusteella korvattavia vahinkoja.

Emme voi antaa takuuta vesivahingosta kärsineelle puhelimelle. Jo pienikin kosteusmäärä voi aiheuttaa ajansaatossa korroosiota, joka rikkoo puhelimen vähitellen. 

Kauppa ei vastaa laitteiden tietojen katoamisesta tai vioittumisesta. Tietojen kopiointi on aina asiakkaan vastuulla. Kauppa ei myöskään vastaa mahdollisista elinkeinon harjoittamiselle aiheutuneista tappuoista huoltoihin liittyvissä asioissa.

Jos puhelimen vika johtuukin jostain muusta kuin tilatusta huollosta, on huoltohenkilökuntamme yhteydessä asiakkaaseen, ennen toimenpiteen suoritusta. Mikäli vikaa ei voidakkaan korjata, palautetaan summa vianselvitysmaksua 39€ lukuunottamatta.

 

Riitatilanteet ja sovittelu

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).